Εκδρομή Ε.Π.Π.Η. στο Καταφύγιο του Πρίνου

Εκδρομή Ε.Π.Π.Η. στον Πρίνο Ασίτες (23-24/11/2013)

Το προηγούμενο Σαββατοκύριακο (23-24 Νοεμβρίου 2013) η Ένωση Παλαιών Προσκόπων Ηρακλείου πραγματοποίησε διήμερη εκδρομή. Τα μέλη μας με τις οικογένειες μας, ανεβήκαμε στο καταφύγιο του Ε.Ο.Σ. Ηρακλείου στον Πρίνο (Ασίτες).

Ξεκινήσαμε το μεσημέρι του Σαββάτου και μετά από περίπου δυόμιση ώρες ανάβασης στις πλαγιές του Πρίνου φτάσαμε στο καταφύγιο. Το περιβάλλον ήταν μαγικά όμορφο! Απολαύσαμε τη μοναδική θέα προς το Ηράκλειο και την ησυχία που μόνο στο βουνό μπορεί να βρει κανείς. Το βράδυ μετά το γεύμα μας ακολούθησε το ψυχαγωγικό βραδινό με Προσκοπικά τραγούδια και παιχνίδια…

Η επόμενη μέρα ξεκίνησε με μια βόλτα στη γύρω περιοχή και προς το απογευματάκι, αφού γευματίσαμε, πήραμε το δρόμο της επιστροφής… Η εκδρομή, όμως, δεν τελείωσε εκεί. Φτάνοντας στις Άνω Ασίτες καθίσαμε στο καφενεδάκι της πλατείας, όπου ο Πρόεδρος του χωριού μας κέρασε καφέδες & αναψυκτικά.

Όλοι παραδέχτηκαν πως ήταν άλλη μία επιτυχημένη εκδρομή της Ένωσης αλλά και μία εμπειρία που δεν θα ξεχάσουμε…

Θέλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά την εκπρόσωπο του Ελληνικού Ορειβατικού Συλλόγου Ηρακλείου την κυρία Κίτσα, η οποία μας έκανε την διαμονή πιο άνετη, πιο ευχάριστη! Όλοι γνωρίζουμε την Ελληνική φιλοξενία και δη την Κρητική αλλά των κατοίκων των Άνω Ασιτών ξεπερνά κάθε προσδοκία. Φιλικοί, ευγενικοί και πάνω από όλα πρόθυμοι να βοηθήσουν τον οποιοδήποτε επισκέπτη του χωριού τους, μας παρείχαν μεταφορικά μέσα κατά την αναχώρηση για τον Πρίνο αλλά και την επιστροφή μας από εκεί, χωρίς καν εμείς να το ζητήσουμε! Ευχαριστούμε, λοιπόν, από καρδιάς όλους Ασιτιανούς και τον Πρόεδρό τους κο Βαγγέλη Πιπεράκη.